Mijn website wordt herschreven, met een meer persoonlijk tintje onder andere door middel van verhalen en ervaringen. Ik heb een aantal mensen gevraagd om hun ervaring met mij als coach op te schrijven. Dat is best spannend..... wat krijg ik terug, is het wel "bijzonder genoeg" wat ik doe?
Maar wat een cadeautjes krijg ik terug! Pfff ik krijg het er warm van als ik het lees. Complimenten ontvangen is een hele kunst!
Ervaring van Marion:
Ik heb verschillende coach gesprekken gehad met Jaike. Wat mij vooral is bijgebleven is haar rustige houding en haar vermogen om
bij elk coach onderwerp mij de ogen te openen, mij te laten voelen en ervaren wat ik zelf wil en voel. Ik hedacht altijd dat ik dat al wist maar
onbewust heb je toch bepaalde patronen in je leven opgebouwd die al zo gewoon zijn dat je denkt dat deze bij je horen.
Te ontdekken dat die patronen niet altijd bij je horen en dat je ook in staat bent dit om te zetten in andere patronen was een geheel
nieuwe ervaring voor mij. Het heeft mij bewuster gemaakt bij de keuzes die ik nu neem.
De gesprekken zijn respectvol, hier en daar ook met humor, waar nodig confronterend maar altijd met als doel mij te laten ervaren
wat mijn eigen kracht is, mijn eigen gedachten, mijn eigen gevoel. Wanneer je door haar manier van vraagstelling ontdekt wat je
zelf eigenlijk echt wilt kun je hiervoor gaan.
Het geeft je een super gevoel wanneer je ervaart dat deze coach gesprekken werkelijk helpen, je wordt er blij van en beseft dat alleen
jij zelf de keuze hebt of je je levenskwaliteit wel of niet wilt verhogen.
Een verbluffend resultaat is het gevolg als je besluit om wel de keuzes te maken die jou helpen gelukkig te zijn. Jaike kan je helpen je
te laten ervaren wat voor jou die keuzes zijn. En dit alles door coach te zijn, geen therapeut, geen mentor maar coach.
Voor mij is dit heel zinvol geweest, het heeft mij bewuster gemaakt van een aantal zaken en het heeft mij gelukkiger gemaakt.
Een hele kunst maar wel heel FIJN!