dinsdag 29 december 2009

Op naar 2010

Bijna aan het einde van al weer.. een jaar kijk ik terug op 2009. Opnieuw veel tegen gekomen dit jaar en ook weer veel geleerd

Het mogen coachen van mensen en ook zelf af en toe gecoached worden geeft mij veel inzichten.
Inzichten die ik als theorie al langer ken maar als ik ze daadwerkelijk ook zelf ga voelen of bij de ander zie dat hij/ zij ze ook gaat voelen, werkt het anders en komen ze echt binnen! En dan pas kan en ga je er volop en van uit je hart mee aan de slag.

Voor mij horen goede voornemens bij het hele jaar en niet alleen bij het begin van een nieuw jaar.
Het is altijd goed om stil te staan bij, wat wil ik, waar word ik gelukkig van en wat wil ik wel kwijt, wat belemmert mij om gelukkig te zijn .....

Als coach kan ik daar veel voor de ander in doen, ik kan je helpen met je intenties en je doel. Ik kan feedback geven op je voortgang en een stok achter de deur houden om daadwerkelijk dingen te doen. Ik kan je helpen om belemmerende overtuigingen te overwinnen. Ik help je om nieuwe positieve overtuigingen te creeëren die je ondersteunen zodat jij, je doel gaat bereiken.

Kom maar op 2010

Life coaching

Herkenbaar?!
“Ik kan het toch niet”
“Uiteindelijk doe ik het toch nooit goed”
“Niemand geeft echt om mij”
“Van alles al geprobeerd maar niets werkt"
"Het even niet meer weten, hoe bereik ik mijn kind"

Het gevoel hebben dat je stil staat, dat er geen uitdaging meer is in je relatie tot de ander; privé en/ of op het werk?

Wil je verder, wil je niet stil blijven staan
Wil je zeggen; ik doe er toe, ik mag er zijn
Wil je, je bewust worden van je belemmerende gedachten en overtuigingen, wil je ze loslaten
Wil je, je kinderen bewust opvoeden
Wil je echt iets veranderen, echt in actie komen

Samen met mij als coach werk je aan je persoonlijk doel. Ik stel je vragen en zoek samen met jou uit waar je tegen aan loopt en wat je kan boeien, Je wordt gestimuleerd en uitgedaagd. Door deze benadering verken en verleg jij je grenzen. Om jouw leven op de rit te krijgen zoals jij het wilt!
Coaching is een investering in jezelf!