Wat fijn om iedere dag te leren van de mensen om mij heen.
Ik leer zoveel van de mensen die ik begeleid, vanmorgen was ik bij een vrouw (zij heeft de diagnose Asperger)en zij vertelde mij, dat nu ze 43 jaar is, ze accepteert dat het voor haar in het leven niet gaat om "vooruit te komen" maar om zich te handhaven in dit leven. En dat geeft haar Rust, ze mag van zich zelf zijn wie ze is!
Dit geeft mij kennis en inzicht in de "vreemde wereld" die ik steeds een beetje beter probeer te begrijpen.