dinsdag 29 december 2009

Op naar 2010

Bijna aan het einde van al weer.. een jaar kijk ik terug op 2009. Opnieuw veel tegen gekomen dit jaar en ook weer veel geleerd

Het mogen coachen van mensen en ook zelf af en toe gecoached worden geeft mij veel inzichten.
Inzichten die ik als theorie al langer ken maar als ik ze daadwerkelijk ook zelf ga voelen of bij de ander zie dat hij/ zij ze ook gaat voelen, werkt het anders en komen ze echt binnen! En dan pas kan en ga je er volop en van uit je hart mee aan de slag.

Voor mij horen goede voornemens bij het hele jaar en niet alleen bij het begin van een nieuw jaar.
Het is altijd goed om stil te staan bij, wat wil ik, waar word ik gelukkig van en wat wil ik wel kwijt, wat belemmert mij om gelukkig te zijn .....

Als coach kan ik daar veel voor de ander in doen, ik kan je helpen met je intenties en je doel. Ik kan feedback geven op je voortgang en een stok achter de deur houden om daadwerkelijk dingen te doen. Ik kan je helpen om belemmerende overtuigingen te overwinnen. Ik help je om nieuwe positieve overtuigingen te creeëren die je ondersteunen zodat jij, je doel gaat bereiken.

Kom maar op 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten