dinsdag 12 oktober 2010

Samengesteld gezin

Wij zijn als gezin een zogenaamd Samengesteld gezin of te wel een nieuw gezin samengesteld uit 2 "oude" gezinnen.
Ik zag een hele tijd terug een oproep op Linkedin staan van 2 journalistes van het tijdschrift Esta, zij zochten een eigentijds gezin om te interviewen. Ik dacht wij zijn een redelijk eigentijds gezin en ik heb een mail gestuurd met ons verhaal.
Een paar weken later zijn wij, mijn partner en ik, apart van elkaar geinterviewed. Een hele leuke belevenis vooral om later elkaars verhaal te lezen, mooi!
In een tijdschrift hoort bij een interview natuurlijk een foto en wel een foto van ons Samengestelde gezin! Het heeft even geduurd, maar vorige week was het zover de fotograaf kwam bij ons thuis. "Onze" 5 meiden vonden het prachtig ze hebben eerst zelf een fotosessie in en rondom het huis gehouden, de warming up noemden ze dat. Eline (de fotograaf) had al heel snel een beeld in haar hoofd, wij hadden verteld over hoe het er bij ons op de zaterdagavond aan toe gaat, als de meiden zich voorbereiden op een avondje uit! Alles werd in scene gezet; de glazen rode wijn, rosé en de hapjes op tafel. De föhn, make up, nagel lak, het sms'n niets werd gemist. Wij met zijn 2'n op de bank (wachten tot het weer rustig is en de meiden op stap zijn) en de meiden druk in de weer met alles wat ze normaal gesproken op de zaterdag avond doen. En Eline volop foto's maken.
Een heel bijzondere gebeurtenis. En nu nog wachten op de publicatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten