Een dochter (met ASS)een weekje met vakantie, lijkt de thuisblijvende moeder wel even lekker!
Dingen lopen altijd toch weer iets anders.... en eigenlijk weet ik dat ook wel, maar ja het "wenselijk vooruitzicht" is wel fijn.
Wat een uitvinding de mobiele telefoon;overal en altijd bereikbaar, heel goed en belangrijk en vaak ook een uitkomst. Maar er zijn ook wel een paar maren. Vooral in een vakantie week! Vanaf dag 1 vele sms'jes mogen ontvangen, de meeste héél dringend! Niet reageren heeft geen zin en geeft nog veel meer onrust ter plekke en dat is weer niet handig.
Dus rustig blijven en zo duidelijk mogelijk antwoord geven, dat is wat ik doe. Vandaag waren er weer vele zorgen waar op dit moment geen antwoorden voor zijn, bedenk dan maar eens een duidelijk antwoord!
Kennelijk heb ik het goede antwoord (althans voor nu) gegeven en kreeg ik later 2 sms'jes met leuk nieuws; omggggod ik ben net van zwart afgeweest met bochten en al, ging vet goed, ben super trots :)
Ik ook !!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten